Kategoria: artykuły

22 listopad 2007

Air Huarache jest to bardzo fajny model Nike do biegania z lat 90 tych. Juz dosc dawno nie byl wznowiony, wiec milo jest go widziec znow i do tego w takich fajnych kolorach.

 

20 listopad 2007

7 Grudnia szykuje sie impreza z calej serii Mighty Vibes. Gwozdziem programu bedzie koncert rapera z legendarnej grupy Artifacts - El da Sensei.

Szczegoly na ulotce

Na gramofonach m.in wspomniany przez nas Kixnare. Jezeli bedziecie 7 Grudnia w Czestochowie koniecznie zajrzyjcie na impreze.

19 listopad 2007

Pewnie niektorzy z was pamietaja zeszloroczny Destroyers Pack. Moim zdaniem jeden z lepszych zestawow  AD 2006. W tym roku nie moze byc gorzej. Jest zdecydowanie lepiej, bo bedzie latwiej te buty dostac. Wersja z roku poprzedniego dostepna byla tylko jako Tier-0 tegoroczna bedzie Quick Strike.

07 listopad 2007

UNDFTD, czyli Undefeated (ang.: niepokonany) to sklep z L.A. ktory jako pierwszy na zachodnim wybrzezu U.S.A. zaczal sprzedawac limitowane edycje sneakersow. Z okazji otwarcia Nike uraczylo ich wlasna edycja modelu Dunk Hi. Buty sprzedaly sie natychmiast i sa wlasciwie nie osiagalne. A trzeba dodac, ze byly to zwykle biale dunki hi z kauczukowa podeszwa i malenkim logo UNDFTD. Widac diabel tkwi w szczegole.

UNDFTD
New Era

07 listopad 2007

 

Ten smiesznie wygladajacy pan na zdjeciu powyzej to John Maeda. Mozecie sie z niego nabijac ile chcecie, ale jest on madrzejszy od kazdego z nas. Jest on artysta/projektantem/naukowcem. Obecnie wyklada na superprestizowej MIT Media Lab. On tez zostal zaproszony przez firme Reebok do zaprojektowania wlasnej wersji modelu Ventilator.

Reebok

06 listopad 2007

Supreme to nie rodzaj paliwa, ale najslynniejszy bodaj na swiecie skejtszop. Powstaly 15 lat temu nie gdzie indziej jak w Nowym Jorku sklep jest mekka, miejscem kultowym. Od poczatku swojego istnienia sprzedawal on rowniez koszulki i akcesoria ze slynnym juz 'box logo'. W miare uplywu lat z productenta t-shirtow przerodzil sie kompletna linie ubran, ktore maja zwolennikow na calym swiecie. Supreme to nie tylko sklep to juz mark. Powstaly kolejne sklepy w LA i w Japonii. Oprocz tego ciuchy Supreme sa sprzedawane w bardzo niewielu sklepach na swiecie.